Zespół do spraw dostępności
W Komendzie Powiatowej Policji w Kolbuszowej powołano Zespół do spraw Dostępności, w składzie:
- Przewodniczący Zespołu - komisarz Robert Gacek - Zastępca Naczelnika Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego KPP w Kolbuszowej, tel. 47 822 13 55, fax: 47 822 13 19
- Zastępca Przewodniczącego - młodszy aspirant Anna Siedlecka -specjalista ds. Wykroczeń Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego KPP w Kolbuszowej , tel.47 822 13 44
Koordynatorzy Zespołu do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Kolbuszowej
- koordynator do spraw dostępności informacyjno – komunikacyjnej – nadkomisarz Jolanta Skubisz - Tęcza, specjalista Jednoosobowego Stanowiska ds. Informacyjno-Prasowych Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej – nr tel. 47 82 21 342;
- koordynator do spraw dostępności cyfrowej – Dariusz Brzęś, starszy inspektor Ogniwa Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej – nr tel. 47 82 21 300;
- koordynator do spraw dostępności architektonicznej – Wioletta Micek, technik Ogniwa Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej – nr tel. 47 82 21 384.
Do zadań Zespołu do spraw dostępności KPP w Kolbuszowej należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez KPP w Kolbuszowej;
- podejmowanie działań w zakresie tworzenia narzędzi i infrastruktury umożliwiających dostęp do usług świadczonych przez KPP w Kolbuszowej dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o dostępności;
- analiza stanu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i przekazywanie informacji w tym zakresie Przewodniczącemu Zespołu do spraw dostępności celem opracowania raportu dostępności w odniesieniu do KPP w Kolbuszowej;
- monitorowanie działalności KPP w Kolbuszowej w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w ramach posiadanych kompetencji.