Ogłoszenie o wolnym stanowisku pracy w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Kolbuszowej
Ogłoszenie nr: 176577
Data ukazania się ogłoszenia: 07 stycznia 2016 r.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Inspektor do spraw wykonywania czynności związanych z prawidłowym prowadzeniem składnicy dowodów rzeczowych do postępowań przygotowawczych a także przechowywaniem i konserwacją dowodów rzeczowych w Wydziale Kryminalnym Zespole Dochodzeniowo-Śledczym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób Niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Kolbuszowej
36-100 Kolbuszowa
ul.Plac Wolności 1
Miejsce wykonywania pracy: Kolbuszowa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych w celu realizacji postanowień wynikających
z aktualnie obowiązujących w powyższym zadaniu aktów prawnych;
• ewidencjonowanie dowodów rzeczowych w rejestrze dowodów rzeczowych dla KPP Kolbuszowa i podległych
Posterunków Policji w celu prawidłowego ich dalszego wykorzystania;
• prowadzenie elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych w celu realizacji obowiązujących w tym zakresie przepisów;
• prowadzenie Rejestru Postępowań Sprawdzających w ERCDŚ w celu realizacji obowiązujących w tym zakresie przepisów;
• bieżące aktualizowanie skorowidzu osób pokrzywdzonych i podejrzanych w sprawach prowadzonych w KPP w Kolbuszowej w celu
gromadzenia danych i dalszego ich przetwarzania;
• ewidencjonowanie rejestracji KSIP w ERDŚ w celu zapewnienia prawidłowego gromadzenia i przetwarzania danych w obu bazach;
• sporządzanie corocznych spisów archiwalnych w celu zapewnienia odpowiedniego przechowywania dokumentacji i ich dalszego wykorzystania;
• obsługa kancelaryjna Wydziału Kryminalnego w celu prawidłowego zapewnienia obiegu dokumentacji;
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu oraz monitorze ekranowym. W ramach pełnionych obowiązków wyjazdy do podległego Posterunku Policji.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek nie jest przystosowany do dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim – brak jest wind oraz podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz głównego wejścia do budynku.
Inne:
Wysokość wynagrodzenia za pracę zgodna z minimalnym wynagrodzeniem określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 11 września 2015 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016 r.( Dziennik Ustaw z 2015 r. poz. 1385)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
umiejętność obsługi komputera
znajomość obsługi programów Windows
umiejętność interpretacji przepisów
znajomość Ustawy o Policji oraz Ustawy o Służbie Cywilnej
komunikatywność
umiejętność organizacji pracy i pracy z zespole
wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe
znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
znajomość i umiejętność interpretacji przepisów Kodeksu Karnego oraz Kodeksu Postępowania Karnego
dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe( zaświadczenie o zatrudnieniu, referencje, świadectwa pracy, kopie dokumentów o wykonaniu zlecenia/dzieła)
Termin składania dokumentów: 18-01-2016
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Kolbuszowej
36-100 Kolbuszowa ul. Plac Wolności 1
lub osobiście w sekretariacie KPP w Kolbuszowej
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy powołać się na numer ogłoszenia. List motywacyjny i oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Oferty niekompletne, które nie zawierają dokumentów i oświadczeń wskazanych w ogłoszeniu lub zostaną złożone/nadesłane po terminie wskazanym w ogłoszeniu ( decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu - (17) 22 75 361.